لیست قیمت دیگ کارواش بخار

زاگرس
میزان هدر رفتن آب در کارواش بخار
17 اکتبر 2017
نانو بخار
کارواش نانو بخار چیست ؟
25 اکتبر 2017

برای دانلود لیست قیمت محصولات صنایع ماشین سازی زاگرس و برای آگهی از آخرین قیمت محصولات کارواش نانو بخار ، کارواش بخار این شرکت لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید

و در صورت هرگونه ابهام و یا اشکال حتما از تماس با همکاران شاغل در کارخانه کارواش بخار زاگرس دریغ نفرمایید

💡سوء استفاده برخی افراد سودجو از نام و نشان تجاری شرکت ماشين سازي زاگرس

متاسفانه در روزهای اخیر مشاهده شده است که برخی افراد سودجو اقدام به فعالیت با نام ، نشان تجاری شرکت ماشين سازي زاگرس و سوء استفاده از آن نموده اند. در برخی مواقع این افراد با مشتریان شرکت ماشين سازي زاگرس تماس گرفته و خود را بعنوان کارشناسان این شرکت معرفی نموده اند.
از اینرو بدینوسیله اعلام می دارد، کلیه تماس های صورت گرفته از طرف شرکت ماشين سازي زاگرس با مشتریانش تنها از یکی از راه های زیر خواهد بود:
•پست الکترونیکی رسمی شرکت ماشين سازي زاگرس که از دامنه های https://zagrosmachine.ir و يا https://zagros-co.com و https://carwash-steam.com/ ارسال می گردد.
•شماره تماس های رسمی شرکت ماشين سازي زاگرس(در قسمت تماس با ما )
•سامانه پیام کوتاه(SMS) شرکت ماشين سازي زاگرس با شماره (09143402643 و يا 09120121093-09199158331 )
لازم به ذکر است، از آنجا که «ماشين سازي زاگرس » به عنوان نشان تجاری ، در اداره ثبت علائم تجاری ثبت شده است؛ شرکت در حال اقدام برای برخورد قانونی با این افراد است

توجه : صنایع ماشین سازی زاگرس جهت فروش دستگاه به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق فروش دستگاه نداده و جهت فروش لطفا با شماره های خود کارخانه تماس حاصل فرمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تماس با کارشناسان ما دریغ نفرمائید.                       تلفن : 04432252791-04432252792-04432251099        www.zagrosmachine.ir

قیمت دستگاه کارواش نانو بخار و هزینه راه اندازی کارواش نانو بخار هر چه باشد به دلیل سود بالایی که پس از راه اندازی و شروع کار به دستتان می رسد و بازگشت اقتصادی سریع آن، ناچیز است.
دستگاه کارواش بخار ساخت ماشین سازی های ایران براساس گزارشات شرکت ها به مراتب از دستگاه های کارواش بخار خارجی برتر بوده و قیمت پایین تری نسبت به آن دارد. دستگاه کارواش نانو بخار برای راه اندازی خدماتی به ماشین ها می تواند در مناطق صنعتی شهر که بیشتر تعمیرگاه ها و خدماتی های ماشین آلات سبک و سنگین قرار دارد باشد.

قیمت کارواش بخار

قیمت کارواش بخار را مستقیم از تولید کننده کارواش بخار استعلام کنید . قیمت کارواش بخار ما را با سایر تولید کننده ها نیز مقایسه کنید . کارشناسان ما همه روزه اماده ی پاسخگویی به سوالات شما می باشند . قیمت کارواش بخار را همین حالا تماس بگیرید و استعلام قیمت نمایید .

استفاده از نانو تکنولوژی و بخار شویی با ذرات ریز باعث ضد عفونی شدن و تمیز شدن نقاط بسیار ریز ماشین شود. همچنین خشک شدن آن نیز بسیار سریع است و داخل ماشین را نیز می توان با دستگاه کارواش نانو بخار شست.

لطفا برای استعلام قیمت بدون واسطه و دقیق  دستگاه کارواش نانو بخار  و هزینه راه اندازی کارواش نانو بخار با مشاوران شرکت ماشین سازی زاگرس تماس بگیرید

برای استفلام قیمت دیگ های بخار ظرفیت بالا و دیگ های کاررواش بخار استیم steam تانکر شویی و کارواش بخار ماشین های سنگین ، کارواش بخار تانکر های نفت کش مستقیم با مدیریت دیگ های بخار به شماره موبایل 09120121093 تماس حاصل فرمایید . دیگ بخار

دانلود لیست قیمت

تلفن تماس دفتر فروش : 04432252791-04432252792-04432251099