ارسال 8 دستگاه کارواش بخار به استان کرمان

صادرات کارواش بخار به کشور ارمنستان
1 نوامبر 2020
دیگ بخار زاگرس
راه اندازی دیگ کارواش بخار بیمارستان امام خمینی
1 آگوست 2021
دیگ بخار زاگرس

بارگیری همزمان دیگ بخار کارواش بخار

ارسال 8 دستگاه کارواش نانو بخار به استان کرمان شهر های لاله زار – شهر کرمان – شهر سیرجان – شهر رفسنجان – شهر بم – شهر یزد – شهربابکان که این بارگیری به صورت همزمان انجام و 8 دستگاه بخار شوی دیگ بخار کارواش توسط کفی تریلی بارگیری به مقصدهای مشخص ارسال گردید . شایان ذکر که دیگ بخار کارواش شرکت فن آوران زاگرس دارای علامت استاندارد ملی ایران بوده و دارای سه سال گارانتی با راه اندازی رایگان می باشد و شرکت به همراه دیگ کارواش بخار یک عدد شیلنگ استیم بخار به همراه لانس دسته کارواش به عنوان هدیه به مشتریان ارسال می نماید شرکت فن آوران زاگرس از مشعل های شرکت گرم ایران و هوفمات برای قسمت مشعل بویلر بخار استفاده می کند .

کلیه مراحل ساخت دیگ بخار توسط کارشناسان و بازرسان سازمان استاندارد انجام گردیده و پلاک این شرکت دارای آرم سازمان محترم استاندارد میباشد . که صحت این ارم رو می توانید از سامانه 10001517 مربوط به سازمان استاندارد جویا شوید کافی ایست کد ده رقمی دستگاه خود را که از شرکت فن آوران خریداری نمویده اید به این سامانه پیامک کرده و معتبر بودن آن را ببینید .

این شرکت در مراحل ساخت بویلر بخار کارواش از تجهیزات شرکت عیوض تکنیک استفاده نموده و سوپاپ اطمینان نیز طی چندین مرحله تست و دارای گواهی نامه سلامت می باشد .

شرکت ماشین سازی آذر استیل فن آوران با برند واحد فروش و خدمات پس از فروش فن آوران زاگرس درای برچسب انرژی گرید A بوده و مصرف سوخت و برق بسیار پایینی نسبت به رقبا دارد

رزومه و سابقه ما در امر کارواش بخار جویای سابقه و تجربه ما می باشد و با شعار حق با مشتریست این شرکت به کار خود ادامه خواهد داد

جهت دریافت لیست قیمت جدید کارواش بخار سال 1400 لطفا با شماره تلفن 09120121093 تماس حاصل فرمائید .

با تشکر و امتنان