کارواش بخار ثابت – کارواش بخار سیار

شستشوی داخل خودرو با کارواش بخار نانو
کارواش بخار
16 ژانویه 2017
دستگاه کارواش نانو بخار ماشین سازی زاگرس
ظرفیت کارکرد کارواش بخار ماشین سازی زاگرس
20 فوریه 2017

کارواش بخار ثابت و کارواش بخار سیار

تولید شده توسط ماشین سازی زاگرس برای اولین بار در ایران

کاری پرسود و عالی با سرمایه گذاری کم

کارواش شغلی است خدماتی که در هر شهری وجود دارد اما شما با این تکنولوژی جدید بدون نیاز به فضای زیاد روزی 300 هزار تومان به بالا در آمد داشته باشید. همه دوست دارند ماشین خود را تمیز نگه دارند فقط کافیست سری به کارواشهای شهر بزنید تا متوجه بشوید که در یک کارواش خوب بلا استثناء روزی 40 تا 100 تا اتومبیل برای شستشو مراجعه میکنند با یک حساب سر انگشتی از قیمت شستشو متوجه میشوید که اگر هر ماشینی حداقل 7000 تومان برای روشویی و جاروبرقی اجرت داشته باشد و ما روزی حداقل 30 تا خودرو سرویس بدهیم روزانه 210 هزار تومان درآمد داریم با توجه به اینکه ماشینهای شاسی بلند و مدل بالا اجرت بیشتری داشته و ما موتورشویی و توشویی رو هم حساب نکرده ایم. همانطور که میدانید سود سرویس توشویی با بخار بسیار خوب است .بطور مثال برای توشویی, موارد جارورقی صندلیها,جلوداشبورد وکنسول صندلی ها ,موکت ,زیر پایی ,سقف و ستون ,طاقچه عقب و رودری ها و صندوق عقب باید تمیزشوند که اگر سر جمع اجرت آنرا حساب کنیم بین 30 تا 60 هزار تومان سود آن است که متناسب با خودرو, سود آن فرق میکند. شما حداقل روزی چندین خودرو برای توشویی خواهید داشت که به سود سرشار شما می افزاید. شما روزهای تعطیل را هم که همه مشاغل تعطیل هستند در حال درآمد زایی هستید. در اینصورت پی خواهیم برد که درآمد ماهی 5 میلیون تومان به بالا دور از دسترس نیست.

کارواش بخار

کارواش شغلی خدماتی است مشکلاتی مانند گرفتاری های اداری و وابستگی به ارگانهای دولتی و…را نداشته, دغدغه های مشاغل دیگر را ندارد.

  • درآمد شما نقدی و روزانه است , مشکلات ناشی ازفروش با چک و سفته را ندارد.
  • درآمد شما با نوسان قیمتهای بازار و افزایش قیمتهای دلار و تورم و … دچار مشکل و نوسان نمی شود.
  • امنیت شغلی بالا ,عدم نیاز به تخصص خاص, رفاه شغلی و آسایش فکری از مزیتهای بارز این حرفه است.
  • با استفاده از تکنولوژی بخارعلاوه بر کیفیت بالای شستشو و جلای زیادی که به اتومبیل می دهد کثیف کاری , پساب , فاضلاب ,همچنین استفاده از شامپو و مواد شوینده نداشته و نیز عمل آنتی باکتریال و میکروب زدایی را براحتی انجام میدهد.

کارواش بخار ثابت

شما با تحقیق در مورد کارواشهای شهرتان و مقایسه آن با کارواش بخار میتوانید به این نکته پی ببرید. علاوه بر این شما هزینه های دیگر کارواشها را مانند فضای زیاد و قبض آب و برق و حفر چاه و کانال کشی و سیستم تصفیه آب خروجی را ندارید.

موتورشویی با کارواش بخار

تفاوت عملکرد این کارواش با کارواشهای دیگر:

معایب کارواش های سنتی و اتوماتیک

کارواشهای اتوماتیک نیاز به فضای زیاد و دستگاههای گرانتری دارند پس اگر ماهیانه 5 میلیون هم درآمد داشته باشند باز نسبت به سرمایه گذاری انها اندک است. مصرف زیاد برق و خرابی دستگاههای اتوماتیک بعد از مدتی و نیز استفاده از فضای زیاد و اجاره زیاد مکان بابت این فضا, توجیه مناسبی برای استفاده از آن دستگاهها نیست گران بودن دستگاههای اتوماتیک که بالغ بر 100 میلیون بوده و اصلا توجیه اقتصادی ندارند.

کارواش اتوماتیک

  • عدم تمیزکاری و نظافت دقیق اتومبیل مخصوصا در توشویی در روشهای سنتی و اتوماتیک
  • استفاده از مواد شوینده قوی که به مرور به رنگ اتومبیل آسیب می زند.
  • زمان شستشوی زیاد به دلیل استفاده از مواد شوینده و دوباره شویی و سپس خشک کردن که در بخار شویی همه اینها در یک مرحله صورت می گیرد
  • آب قادر به نفوذ در منافذ ریز نیست و بسیاری از نقاط کثیف باقی می ماند.

مزایای کارواش بخار ثابت و کارواش بخار سیار

کارواش بخار تحولی شگرف در شستشوی ماشین

قدرت بالای شستشو و نقاط ریز و نقاطی که امکان دسترسی به آنها نیست مانند کانال کولرها و جلوپنجره و لای دربها و… تمام نقاط دست نیافتنی رنگ کوره ای ماشین تا 400 درجه حرارت را تحمل میکند و ماشینهایی که تازه رنگ شده است تا 250 درجه . در حالیکه بخار 130 تا 150 درجه حرارت دارد و مسیری که طی میکند تا انتهای شلنگ به شدت افت دما دارد به نحوی که حتی مشکلی بر روی قطعات فایبر گلاس هم بوجود نمی آورد.

  • جلای فو ق العاده خودرو نسبت به شستشوی با آب و مواد شوینده
  • عدم نیاز به مواد شوینده در بخار شویی
  • عدم تولید پساب و فاضلاب و کف و … و سازگار با محیط زیست
  • شستشوی صندلیهای ماشین به بهترین شکل که در کارواش سنتی غیر ممکن است.
  • عدم نیاز به فضای زیاد-( به اندازه فضای دو ماشین با دربهای باز کافیست)
  • هزینه های پایین با توجه به سرمایه گذاری کم و سود دهی بالا

در کارواش سنتی واتوماتیک حدودا یک میلیون قبض آب در صورت استفاده از آب شهری و یا درصورت استفاده از چاه هزینه زیاد حفر چاه و همچنین قبض سنگین برق را متحمل خواهید شد. درحالیکه شما با استفاده از این دستگاه کارواش بخار ثابت و کارواش بخار سیار ماهی کمتر از 20 هزار تومان قبض اب و برق دارید هزینه گاز شما بین 100 تا 200 هزار تومان خواهد بود. این دستگاه حتی بعد ازخاموش شدن هم قادر است چندین ماشین را شستشو دهد.

و اینکه منحصر بفرد بودن این شغل در شهر شما

شستشوی داخل خودرو با کارواش بخار

فواید استفاده از مواد نانو بخار

با استفاده از پوشش نانو تا سرعت 120 کیلومتر بر روی شیشه نیاز به برف پا ک کن نمی باشد .آب و کثافات بر روی بدنه و شیشه نمی ماند , بدنه ضد خش می شود و همچنین جلای واکس نانو با هیچ واکسی قابل مقایسه نیست از نظر زمانی هم واکس نانو بسیار ماندگار است . این محصول تا 20000 کیلومتر بر روی ماشین ثابت است و با هیچ شوینده ای از بین نمی رود همچنین اجرت و دستمزد نانو کردن بسیار پایین است و سود بسیار خوبی به همراه دارد . کارواش بخار

دستگاه کارواش نانو بخار ماشین سازی زاگرس