فواید کارواش بخار

کارواش بخار
جشنواره فروش ویژه کارواش بخار و کارواش نانو بخار
4 فوریه 2018
کارواش بخار سیار
کارواش بخار سیار ، کارواش بخار پشت وانتی
4 آوریل 2018
کارواش بخار

شستشوی عمیق تر
• شستشوی آسان چارچوب درها و قسمت هایی که دسترسی به آنها مشکل است
• شستشوی عالی با براقیت بالا و بدون ایجاد هیچ گونه خراشیدگی
• شستشوی موتور خودرو
• ضدعفونی و بوزدایی فضای داخلی خودرو شامل روکش های چرمی صندلی ها و….
• از بین بردن روغن وچربی ها
• تمیز کردن داشبورد و پنجره ها و صندلی ها و…
صرفه اقتصادی
صرفه جویی در زمان و پول برای یک شستشوی عالی فقط با دو خروجی بخار در زمان کم
• کاهش هزینه نیروی کار(30% نیروی انسانی کمتر)
• تمیزی خودروی شما با یک سیستم بهداشتی عاری از مواد شیمیایی
• کاهش مصرف آب (80% مصرف آب کمتر)
• کاهش هزینه های دفع ضایعات (90% مواد شوینده کمتر)
• امکان استفاده در قطعات الکتریکی خودرو

کارواش بخار
مزایای زیست محیطی
کارواش بخار یک روش شستشوی سازگاربا محیط زیست است, صرفه جویی در آب مصرفی, حذف بو و استریل کردن بصورت همزمان وبدون استفاده ازموادشیمیایی صورت میگیرد.
بخارخشک اشباع یک تکنولوژی کاملا سبز است وضدعفونی سازگار بامحیط زیست وبدون استفاده ازموادشیمیایی مضر را امکان پذیر می نماید.
بخار تمیز عالی و بهداشتی را ایجاد میکند که موجب صرفه جویی بسیار در آب مصرفی شده و بطور قابل توجهی به حفظ آب وجلوگیری از هدر رفتن آب کمک میکند.

مبارزه با آلرژی ها
شوک حرارتی کنه و کک هایی را که توانایی پنهان شدن در لوازم داخلی خودرو را دارند میکشد و باکتری ها وقارچ های عامل ایجاد آلرژی را از بین میبرد. در خصوص مواد شیمیایی استفاده طولانی مدت از آنها موجب مقاومت باکتریها و ویروس ها در برابر مواد شیمیایی می شود. اما عوامل بیماری زا در برابر شوک حرارتی بخار مقاوم نیستند. برخلاف سایر روش های شستشو, بخار قادر به ورود به تمامی ترک ها و شکاف های سطحی است.حتی با شستشوی مکرر با بخار,عوامل بیماری زا قادر به ایجاد ایمنی در برابر شوک حرارتی نیستند.
عدم حضور آب ,خشک کردن لحظه ای سطوح و کاهش استفاده از مواد شیمیایی همگی فاکتورهایی هستند که به حفظ شرایط بهداشتی مطلوب کمک میکنند.
انعطاف پذیری
دستگاههای کارواش بخار زاگرس فقط خودروهای استاندارد را شستشو نمیدهد. بخار ساینده نیست و بنابراین برای ماشین های کلاسیک و لوکس و موتور سیکلت ها مناسب میباشد.این روش بی خطر, سطوح صاف و براق و بدون خراش را ایجاد میکند . کارواش زاگرس به راحتی وارد چارچوب درها میشود که با سایر روشهای شستشو امکان دسترسی به آنها مشکل است.

افزایش و رونق کسب و کار
• استفاده از کارواش های بخار زاگرس موجب رضایت مشتریان از شستشوی خودرو می شود درحالیکه شما در مصرف آب و مواد شیمیایی صرفه جویی کرده اید.
• هزینه گاز شما بسیار کاهش و در عوض کسب و کار شما با توجه به افزایش مشتریان رونق می یابد.
• شستشوی بسیارریز و دقیق تمامی قسمت های خودرو باعث جلب توجه مشتریان و رضایت آنها از شستشوی خودروی خود شده و همین امر موجب رونق کسب و کار شما می شود.

متحرک و سیار بودن
خدمات خود را به خانه مشتریان ببرید. با دستگاه های سیار زاگرس میتوانید در محل پارکنگ خود وبدون نیاز به جابجایی مداوم خودروی خود آن را شستشو داده و وقت خود را درکارواش های بیرون هدر ندهید.
کارواش زاگرس قادر به شستشوی قسمت بیرونی خودرو در زمان 10 دقیقه و شستشوی همزمان داخل و خارج خودرو در زمان 20 دقیقه می باشد که این خدمات برای تمامی خودرو ها با تمامی ابعاد مناسب میباشد.
صرفه جویی در آب
آب یکی از منابع با ارزش برای بشریت است. اما امروزه دسترسی به آب توسط چندین عامل تهدید میشود.آب یک منبع تمام شدنی است و نباید بی هدف تلف شود.مصرف آب سیستم های شستشوی سنتی در حدود1500-2000L/h است در حالیکه مصرف آب کارواش بخار در حدود 12L/h میباشد.
کارواش های زاگرس تنها 2 تا 4 لیتر آب برای هرماشین مصرف میکنند و هیچگونه تولید فاضلابی ندارند و میتوانند در مکان هایی که کمبود آب وجود دارد به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

آدرس دفتر مرکزی : ارومیه – میدان انقلاب (ایالت ) – خیابان شهید کشتگر – مجتمع الماس غرب طبقه اول واحد 409 ماشین سازی زاگرس
آدرس کارخانه : ارومیه – شهرک صنعتی فاز یک
کد پستی : 5713613947
تلفن : (044)-32252791-32252792-32251099
همراه : 09120121093-09199158331
Web: www.Zagrosmachine.ir
Email: info@Zagrosmachine.ir