کارواش نانو بخار سیار

نانو بخار
کارواش نانو بخار چیست ؟
25 اکتبر 2017
کارواش بخار
کارواش بخار سیار | قیمت کارواش سیار ، کارواش بخارشوی سیار
26 دسامبر 2017
کارواش بخار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کارواش نانو بخار سیار

ایده جدید کارآفرین / وقتی “نانو بخار ” به یاری “آب” می‌آید

در روزهایی که بحران آب بزرگترین نگرانی اهالی کشور است راه‌اندازی کارواش نانو بخار سیار و بدون مصرف آب می‌تواند ایده‌ای قابل تحسین از سوی جوانان این مرز و بوم باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم «آب هست، ولی کم است»، این شعار هشداری است برای همه اهالی منطقه خشک ایران که چند سالی است با بحران کمبود آب روبرو هستند، لب‌های خشکیده زاینده رود آسمان را یاری می‌خواهد اما گرد و غبار است که به جای قطرات باران میهمان تابستانی این شهر شده است.

آمار می‌گوید بارش باران مثلا در اصفهان در سال آبی گذشته (سال 1394 ) 33 درصد کاهش داشته و همین موضوع سبب تشدید بحران کم آبی در تابستان جاری شده است. «80 درصد استان اصفهان در خشکسالی شدید قرار دارد، در غرب استان حدود 20 درصد کاهش بارش و در شرق این میزان به 80‌ درصد رسیده است، براساس آمارها، استان اصفهان در میان 3 استان یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان که قرن‌هاست در خشک‌سالی به سر می‌برند قرار گرفته است.» این خبری است که استاندار اصفهان می‌دهد و گویای وضعیت بحرانی منابع آبی کلانشهری است که باید بیش از 4 میلیون جمعیت را سیراب کند.

اینجاست که شعار «آب هست، ولی کم است» باید بر در و دیوار شهر نوشته شود، شاید برای تغییر سبک زندگی خود فکر دیگری کنیم. باید بدانیم قطره قطره این آب نه تنها نیاز نسل بعد است بلکه ساکنان این سرزمین، همین امروز هم به آن محتاج هستند.
در کشور ، شهرهایی هستند که چند سالی است به تابستان بدون آب عادت کرده صنایع ماشین سازی زاگرس راه چاره‌ای برای حفظ منابع آبی محدود یافته‌اند. دغدغه این جوانان حراست از مایه حیات و ایده خلاقانه آنها شست‌وشوی اتومبیل‌ها به وسیله فناوری نانو بخار و بدون مصرف آب است. شستشو ی فقط با بخار

زمانی که بدانیم هر سال بیش از 4.000.000 دستگاه خودرو به چرخه حمل و نقل کشور افزوده شده و اکنون نیز ” وزیر راه و شهرسازی گفت: در زمان پیروزی انقلاب یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو وجود داشته که الان به ۱۷ میلیون خودرو رسیده و پیش‌بینی شده است در دو دهه آینده تعداد خودروها به ۵۰ میلیون دستگاه برسد (کد خبر: ۴۰۵۸۰۸ تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ – ۱۵:۴۹ اقتصاد » صنعت معدن تجارت ) ”
به اهمیت این ایده پی می‌بریم.
این روزها گرد و غبار آسمان میهمان هر روزه شیشه خودروها شده و کافی است هر راننده بخواهد در هفته یک بار و حتی هر دو هفته یک بار اتومبیل خود را شست‌وشو کند، آن زمان با حجم آبی که صرف تمیزی اتومبیل‌های این شهر می‌شود روبرو می‌شویم.
اما ایده‌ای که توسط صنایع ماشین سازی زاگرس شکل گرفته شست‌وشوی خودروها با استفاده از فناوری بخار و بدون مصرف آب و مواد شوینده است. در واقع کارواش سیاری بخار که این جوانان راه اندازی کرده‌اند تصمیم خوبی برای صرفه جویی در مصرف آب است.

 

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”مزایای کارواش نانو بخار سیار” font_container=”tag:h3|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_media_grid element_width=”3″ gap=”15″ grid_id=”vc_gid:1529478304463-e0d4b1fc-a8d6-4″ include=”349,350,358,359,360,361,362,364″ css=”.vc_custom_1487571156436{padding: 15px !important;background-color: #5fbaef !important;}”][vc_column_text]

ارگان‌ها کارواش سیار را حمایت کنند

حمایت ارگان‌ها و نهادها برای استفاده از این کارواش سیار بخار می‌تواند برای صرفه جویی در مصرف آب، کاهش ترافیک، مصرف بنزین و سایر هزینه‌ها نیز موثر باشد. ، ما اکنون از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم، مشتریان به تنهایی تراکت چاپ کرده و به معرفی خود مشغول هستیم، اما اقدامی که می‌تواند برای توسعه فعالیت ما موثر باشد این است که دستگاه‌ها و ارگان‌ها که تعداد بسیار زیادی خودرو دارند برای نظافت و تمیز کردن این خودروها بدون مصرف آب، آنها را به ما بسپارند.
درباره تفاوت کیفیت کارواش سیار بخار و کارواش‌های سنتی می توان بدان اشاره کرده که : بستگی به میزانی که ماشین به نظافت نیاز دارد زمان متفاوت است، اما حدوداً بین 25 تا 45 دقیقه این فعالیت به طول می‌انجامد، البته تمامی گزینه‌هایی که در کارواش سنتی انجام می‌شود را ما نیز ارائه می‌دهیم. کارواش بخار سیار[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_googleplus][vc_gallery interval=”3″ images=”636,635,634,633,625″][/vc_column][/vc_row]